2013. december 5., csütörtök

Képriport: Magyar baba Mikulás ünnepségen járt / Photoreport: Magyar baba on Santa Claus party

Magyar Baba, Angol Baby ma Mikulás-napi zenés foglalkozáson járt a londoni Magyar Kulturális Intézetben. Babák és mamák jelmezben, Télapó-sapkában, rénszarvas agancsokkal. Marcsi, köszönjük, remek volt!

És csak hogy teljes legyen a nap: hazafelé 25 percet vártunk a buszra, és én jó szokásom szerint természetesen felhergeltem magam - Ben-nek hamarosan aludnia kellett, kopogott a szemem az éhségtől, meg egyébként is! Szóval, mikor végre megérkezett a busz, jól lecsesztem a sofőrt, hogy hol volt eddig. Persze Ben hozta a formáját - elkezdett üvölteni a buszon, én meg izzadtam a téli kabátban és kínomban, miközben a Kiskece lányom-mal és más kedves és kevésbé kedves magyar szavakkal próbáltam csitítani. Amikor végre elaludt, hirtelen megütötte a fülemet a sofőr dudorászása - a Magyar Népmesék dallama! Azt hittem, hallucinálok. Mielőtt leszálltunk, azért odamentem hozzá, hogy megbizonyosodjak róla, nem ment el teljesen az eszem. Odafordult, és csak ennyit közölt: "Mondjad!" :-) 

És még bókot is kaptam. Azt mondta, olyan szépen énekeltem, hogy majdnem ő aludt el. Shasss! Késés megbocsátva...





















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése